Näbb kläder

jaha, måndag och skolan har ja vart i.. Upprop va det. och inget nytt allt är som vanligt eller iof så har vi fått 2 nya lärare.. Ska bli spännande denna termin..
Det va super skoj och träffa alla igen..

Ja tog bussen hem sedan och Mogge mötte upp mig utan för Tuwis dagis så hämtde vi henne och tog sedan en promenix upp till affären idag igen, men mitt H&M paket att kommit.. :D Mössen ja köpte till Tuwis ville hon inte ha hon tyckte inte om den.. Så vi får väl se om ja skickar tillbaka den eller chansar att hon vill ha den till vintern..

Nu är Mogge på kurs på jobbet och ja och tuwis sitter och slappar framför tv:n och har ätit mellis, och ja råkade komma in på en sida med massa fina näbbklänningar på.. Dom va såå fina.. :D

Imorrn tisdag och vi är lediga alla 3, hur underbart är inte det..? Och då förhoppningsvis kommer Tina o Lea.. :D

Näähe ska umgås med min sessa.. :D Innan ja börjar med maten.. :D

Några bilder på näbbklänningar:

nr 1

 

 

nr: 2

 

 

nr: 3

 

 

nr: 4

 

Vilken gillade ni?

 


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Alla var jättefina. Men tyckte mest om 2 och 3 an. Ha det bra kram

2010-08-16 @ 20:48:44
URL: http://charlottelilja.blogg.se/
Postat av: petra

Nummer fyra va jätte fin :)

2010-08-16 @ 22:07:40
Postat av: Anonym

Nr 2. Passar bäst till en liten flicka.

2010-08-16 @ 23:05:32
Postat av: Anna Pedersen

Hej !

Jag tyckte helt klart nr 1 var finast. Var har du hittat den någonstans? Hälsningar Anna

2011-11-27 @ 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0