Svit bokad.. :D

Ja ifår hade vi en tv fri kväll, det va skönt tyckte både ja och Mogge..
Och det vart mycket tid tillsammans, för Tuwis somnade i sin säng omgående helt sj.. Vi tappade nästan hakan, men nu har vi kört med detta i 1 vecka så nån verkan ser det ut som det har gett.. :D
Skönt för både henne och oss tror ja, men ja vet att ja kommer sakna att hålla om henne tills hon somnar ibland.. Men men hon kommer ju fortfarande in på nätterna till oss och då får ja ju hålla om henne.. :D

Igår pillade vi lite med detaljerna för bröllopet, ringde runt och kollade med inbjudningarna, satt och skissa lite på dom,kollade runt på olika dekorations tillbehör.. Kollade på ringar och vi bokade hotell rumm till oss på bröllopsnatten..Fick ett sådant bra pris så det gick inte att tacka nej..Kravet Mogge hade va att det skulle va bubbelbad på rummet och det är det.. :D Så allt är perfa.. :D Skönt!! Ja trodde ja va tidig ute och det va ja ej.. Det va massa bokat för nästa år.. 2 helger fanns kvar i maj och juni va nästan fullt.. Så då behvöer ja inte känna mig ensam att jag är tidig ute.. !!!

Vi har lite frågeteckan för under just den dagen, hur allt ska flyta på utan att krångla.. det hoppas ja verkligen inte att nått gör.. Det är våran dag och den ska bli perfekt. Och det tror ja den blir.. Vi har våra familjer där och det betyder allt och släkten och våra älskade vänner som alltid finns där.. :D

Ja just det så är tårtan beställd eller vad man ska säga.. Min älskade vänn Angelica Blohm ska göra den.. Hon rä jätte duktig.. Och såå skoj att min vänn ska göra min bröllopstårta..:D Gör mig sååå glad..
Här e henned bakblogg: Angelicascupcacke.. Gå in och titta vett ja...

Idag är Tuwis ledig från dagis och det blir en mamma o dotter dag, mys frulle började vi me. vi ska snart gå ut en sväng och busa.. Så mycket ja kan me mitt onda knä.. :D Ska damsuga me inte lika skoj men ett måste..!!

Grattis Fiuten som idag fyller 26 år.. :D
Hipp Hipp Hurra

Nää nu ska ja kila.. :D  puss på er


Kommentarer
Postat av: Angelica

Och jag är så himlans glad över att få vara med och dela denna glädje och lycka med er!! Ska bli så kul att få arbeta fram en bra tårta till er! PUSS

2010-08-13 @ 16:20:18
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0