Bromsrören lagas...

jaha, fredag och det menas fredags mys, eller hur?

körlektion på morgonen, skojsigt.. Landsväg vart det idag och panikbromsning..:D Mycket skoj!! Direkt efter körlektionen så gick ja till skolan och gjorde det absolut sista provet inför min uska utbildning.. Så nu är ja helt klar och är uska..:D Känns underbart skönt kan ja säga samtidigt som det är oroväckande med jobb och så.. :S Men bara att söka och hoppas på det bästa!

När ja kom hem så bakade ja en tårta som Mogge sedan skulle komma och hämta för att sedan ge till dom som har tryckt vårta inbjudningskort.. Och dom vart glada och vi vart nog gladare som nu har dom fina inbjudningskorten här hemma..:D Och jag är sååå nöjd med dom.. Verklige så som ja ville ha dom.Vårt monogram pryder kortet toppen bra!!!

Efter Mogge hade hämtat korten och lämnat tårtan så åkte han och lämna in våran bil. Den gick ju inte igenom besiktningen klockrent detta år.. :( Bromsrören va lite rostiga så måste fixas innan ombesiktningen.. Så nu är den iväg på lagning.. Och vi e utan bil.. Och måste åka och handla, vad gör man!?? Hmmm vänta och se.. Får väl ta buss i annat fall..;)

Nu sitter vi hela familjen i soffan och inte gör nått, Mogge sitter och spelar spel på mobilen Tuwis gör lika dant fast på min mobil.. och ja sitter här.. Social familj va.. hihihihi

Nehe, nått ska man väl kunna hitta på börjar bli väldigt rastlös nu..

Ps: Glöm inte IDOL finalen ikväll.. Jay kommer vinna.. :D

http://www.svd.se/multimedia/dynamic/00652/idol_stor_jpg_652143b.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0