Snö lek..

Jaha, då va det kväller igen.. Skrev visst lite fel i förra inlägget om datumet men det är ju den 8:e idag, eller hur?
Shit alltså vad dagvild man kan va.. Ha Ha Ha Ha

Innan ja gick och hämtade Tuwis så klädda ja på mig alla mina ytterkläder, temobyxor mm och tog med mig sowracern.. Men när ja kom dit så ville hon inte hem.. Så ja höll på att koka av värme..:D Men tog ju bara 15 min innan ja fick me henne ut.. Så när vi väl kom ut så gick vi till pulkabacken.. Hon tyckte det va skoj en kort stund.. Några åk i backen sedan skulle hon gunga och göra allt annat.. Titta på dom andra barnen när dom åkte va mycket roligare.. Men vi va väl ute i ca 2 h och latja.. Sedan gick vi in och åt lussekatter och drack julmust och bara myste..:D

Nu har Mogge nyss kommit hem och vi har ätit middag, och för första gången idag så satte vi på en film.. Lilla Sjöljungfrun 2...

Nu ska ja mysa med min sessa..

Ha en bra kväll.. Pöss på er

http://www.roligaleksaker.com/images/2010/stiga-snowracer-curve-force_118854917.jpg

Sådan snowracer har Tuwis fått fast en röd..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, en sån hade jag när va va liten. En röd alltså :)



2010-12-09 @ 23:25:31
URL: http://Malin ryttmarker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0