Äntligen

Bredbandsbolaget blir ja galen på, bredbandet eller telefonen har inte fungerat sedan 11.00... Blir helt tokig...
ringde och pratade med dom och det va en driftstörning, dom hade skickat ut en tekniker men shit vilken tid det tog fick tillbaka både internet och telefon för 20 min sedan... Ringde och sa och bad om kompensation.. Och det fick vi... Och varför skulle vi inte.. Puckon.. Det är ju inte så att det e första gången detta händer.. Hmmm Och anatar att det inte e sista heller..!!

Vart inte så mycket Let´s Dance för oss, vet inte varför men OS åker på hela tiden.. Va ju Super G och shit va svensken Patrik Järbyn slog sig, ännu en svenk som skadade sig men tror o hoppas det gick bra... !! peppar peppar!
Nu kollar jag på Kalla som precis startat och mogge ligger i sovrummet och kollar på hockeyn, hihihi såå umgås vi me varann.. ahhahha

Vad tror ni blir det nått oväder, eller?? Skulle ju komma in på kvällen men jag har inte sett nått av det ännu, hoppas att det inte kommer...Både för oss alla men för pappa som jobbar inatt och ja tycker det kan va lungt och fint i natt... Snälla.. !!!

fasan då, kalla föll men ja hoppas att hon kan ta igen den tiden.. hmmmmm Håll tummarna och heja på henne nu.!!!!!

Näää ska återgå till OS och nu när nätet e tillbax kanske spåna lite mer på bröllops grejer,,,

Ha en toppen kväll natt

http://www.gnetagalten.se/images/00058/0/ishockey-os-vancouver-2010-sverige-tre-kronor.jpg

 

 

Kalla med OS guldet

 


Kommentarer
Postat av: fanny

har inte sett till ngt oväder heller :S skulle ha varit heeeela dagen hos oss.. hm, haha!!

2010-02-19 @ 22:57:36
URL: http://fannydorch.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0