Godnatt

Nää klockan är bara 22.15 och vi har precis kollar sporten klart men ögonen går i kors och ja tror ja går och borstar tänderna och kryper ner i min sköna säng och hoppas på att min älskling vill göra mig sällskap..

Snart e det söndag... hihihi lite nervös.. :D

Imorrn Torsdag skola mellan 9-11 sedan övningskörning, vi ska öva på parkering.. :) Gaa nått som jag har lite svårt me men det ska gå bra.. Em blir lugn och skönt ska ställa mig och föra mousakka me.. :) Och ladda inför helgen..

Men sov gott med er .. Glöm inte att rösta på mig en röst per dag kan ni lägga och hoppas verkligen ni gör det me.. :)

Nattis

http://2.bp.blogspot.com/_7QxMLHvZmJg/Sdi9YzEsj_I/AAAAAAAAACE/Oh4AdORhR84/s400/miranda+nallar+sover+2.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0