Hemmåt

Nu är ja på väg hem igen , sitter på bussen me hörlurarna i och Shirley clamp spelas ..ja blir varm o glad...:) det va skönt och mycket bra hos kuratorn ...hon va jätte trevlig och bra..kände mig trygg direkt..ja hann knappt sätta mig förens det brast ... Jag visste att det skulle göra det ..fick börja nr och berätta allt me min sjukdom...och som ni som står mig nära vet att jag är så känslig och sårbar när ja pratar o berättar om min sjukdom...tårarna kom..men det va så himla skönt och ändå prata om det me nån utomstående...gick även igenom min stress och mitt beteende ..ska dit igen om 3 veckor..fick me mig en skiva om avslappning kunna andas och massa sådant...ja e beredd i testa allt för att må bättre både psykiskt o fysiskt !! Nu ska ja hem och mysa med mina älsklingar laga lite mat, spagetti och köttfärssås mumma:) puss på er

Kommentarer
Postat av: Annie

Gumman då...skönt att få prata av sej lite. Hoppas det känns lite bättre. Mys ordentligt med din fina familj nu:-) massa kramar från oss!

2010-02-08 @ 13:27:04
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0