Kusinerna

Ja dagen har vart lugn, vi packade in oss i bilen och drog ner till bondeland, va där vid ca 12-12.30... Vi bjöds på fika och bakelse.. Mumma.. Vart massa bus och lek,,, Petra och Charlie va ju där, och shit vad han växer så det knakar kan ja lova..!!!
Tuwis pussa och höll i honom och stolt va hon.. :) Så roligt att se.. Hon fick titta på hästar och började smacka till dom, mamma snutta..:D

Vi åkte hem vid halv 4 vi skulle ju åka och handla.. Kom till Maxi och hela Maxi e avspärrat.. Snacka om att man blir lite snopen.. Hade ju inte hört nått på radion men tur så har man iphone och internet i mobilen kollade upp vad som hade händ snabbt och trodde inte vad ja läste.. Ica Maxi har blivit bombhotat... Shit.. Det stod poliser och hela framtidan va typ av spärrat.. Ska se nyheterna senare sen och se om dom säger nått, nyfiken ju.. :D hihihihhi

Tuwis sover nu ja fick verkligen kämpa idag för att hon skulle sova men det gick till slut, sitter och tittar på outside, shit vilka fobier det finns... hihihihihh

Imorrn e det dagis igen för Tuwis 8.30-13.30 Mogge ska lämna Tuwis sj imorrn för ja ska sätta mig me mitt psykolgi arbete det första... Så ja kommer igång me det.. Sen på em så kommer Fia me familj och leker lite kanske blir lite övningskörning inför fredag, vi får se.. :)

Här kommer lite bilder på kusinerna.. :

 

 

 

 

 

 

Visst e dom underbara..

Mammas prinsessa

Mosters prins..

 

Älskar er

 

!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Min bror o mor skulle oxå handla men fick ta coop istället. När jag berättade för Freddy sa han: Hahaha vad ska moggge o fia göra nu då! Hihi och så var ni där just då=) Så roligt! Jättefina bilder-kram

2010-02-02 @ 12:25:28
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0