På bussen

Shit vad jag älskar min iPhone , ja bloggar nu på bussen hann inte skicka in ett inlägg innan ja åkte..ja somnade ju som vanligt i mogges famn igår kväll i mitten av filmen..ja är hopplös..:) mogge väckte mig när det va spökprogrammet. det kan man inte missa ... :) annars har tuwa sovit bra inatt, vaknade 2ggr igår kväll och sedan kl 01.30 inatt o då kom hon över till oss och sedan så har hon sovit..och väckte mig 5 min innan klockan ringde vid 7.45 ..bra tajming...hon va så mysig hon kom och lyfte på min arm ( ja låg på sidan) och ka sig sedan tätt intill och bara myste..hur underbart som helst!!! Nu sitter ja på bussen på väg till us och till kuratorn ..ska som sagt bli skönt och prata med mån utomstående om allt..pm min sjukdom, att ha fortfarande inte riktigt accepterat den, att ja fortfarande bara gråter när ja tänkter å det!!!det finns då mycket känslor son ha inte själv förstår mig på..men oxå hoppas på att hon kan hjälpa mig med mitt stressande!!! I em är det storhandling igen, det e måndag! Annat händer det inte så mycket !!! Tråkigt ca!!? Hihi ha en bra måndag ps; glöm inte bort att det e Alla hjärtans dag på söndag pöss på er

Kommentarer
Postat av: Fia

Nej, Alla hjärtans dag får vi inte missa!! =)) Den ska firas på Gotland i år :D Hoppas det går bra hos kuratorn idag och att du känner att du får ut nån hjälp av det. Och eran dotter är gudomligt söt på bilderna... speciellt när dockan sover

scchhh ;-) Ha en fortsatt bra dag!!

2010-02-08 @ 10:09:16
URL: http://lillfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0