Tjejmiddag

Ja nu har jag damsugat och skurat och gjort iorning allt inför söndagen.. :P
Mogge och Tuwis va ute och knallade i 1h, Tuwis sov i 55 min utav dom... Underbart,., Hade önksat att ja kunde följt me och gått en promenix, men lika viktigt för mig iaf är att det är städat och fint hemma.. :)

Tuwis äter nu lite mellis och ja ska hoppa in i duschen för att sedan göra iordning mig för tjejmiddagen ikväll.. Kommer bli så mys.. Och vi ska få rödvin sås.. Hur gott e inte det... Jätte gott om ni frågar mig.. :)

Tuwis o Mogge får några timmar hemma tillsammans sj,, Dom ska äta gott tacogratäng och sedan lite snask.. Pappa & Dotter kvälll.. myss även här..

Nää dax att göra sig i ordning..

Ha en bra fredags kväll..


Tänkte även kolla med er.. Vilka vill me på Ladies Night i år? Måste nämligen boka bord.. Biljetter släpps om 9 dagar.. Släng iväg en kommentar om  i vill me.. :)


Pöss på er


http://www.bergsaker.com/files/images/tjejkvall_vinjett.jpg

 




Kommentarer
Postat av: N/

Det är lungt!

usch ja! den är hemsk.. :(



Nej känns som om allt blir värre och värre för varje dag som går, men bara och bita ihop antar jag...

KRAM!

2010-02-12 @ 18:38:50
URL: http://heartbreaklullaby.blogg.se/
Postat av: maria

hhaha ja vill me om inte biljetterna kostar massa!! kram på er och ha så roligt i kväll :)

2010-02-12 @ 20:23:07
URL: http://nyllat.blogg.se/
Postat av: emelie

kanske e de ladies night vi ska göra ihop syrran? pöss

2010-02-13 @ 00:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0