Torsdag

Klockan är nu 10.23 har vart i skolan sedan 9..även idag va det en av våra gruppmedlem som inte kom..börjar bli lite orolig hur det blir på måndag med redovisningen..men jag hoppas hon kommer då och är förberedd iaf..:) håller tummarna för det iaf.. Natten har vart jobbig för mig, jag blöder som en häst..har blödig nu i 36;e dagen e det..har pratat me kk-mottagningen fick rådet att sluta med minipiller pga av att dom Jan sluta fungera och ställa till ner besvär än ca till nytta när jag äter sp himla mycket andra mediciner ANC min sjukdom...så det va bara att sluta så har inte ätit på 3 dagar nu men då börjar ja blöda ännu ner ist för att det förhoppnings via skulle av ta..men men blir det inte bättre tills mitten av nästa vecka så får jag kontakta dom igen...det e inget skoj kan ja lova er..usch!!!! Snart ska ja åka hem , blir att städa lite innan vi hämtar sessan på dagis eftermiddagen kommer vi nog spendera utomhus ett tag iaf e ju så himla kallt..men underbart när solen lyser... Nehe ska packa ihop mina saker och åka hemmåt... PS:glöm inte att rösta på mig 1röst/dag e det som gäller!!! Ha en toppen torsdag i det kalla vinter land :) pöss på er

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Nova

underbart söt dotter! :)

2010-02-11 @ 11:14:52
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0