Torsdag

Vakumet är kvar i huvudet men har kommit efter mycket nekande att det är snoret i bihålerna som gör det... Vill bara att det ska släppa...

Vi va och lämnade Tuwis på dagis imorse båda två, och chockade vart vi när dom va ute... Kort i taket.. Tuwis vart glad när hon fick va ute..
Efter vi hade lämnat henne så gick vi hem och stoppade i oss lite frukost och sedan staden för mig, skulle ficka me Lina, Theo, Ankan och Aimee.. Vart en fika på Espresso House mumma,,, Scones, deras är helt oslagbara... Shit va goda..:P
Mogge åkte och tvättade bilden undertiden och kom sedan och hämtade mig och nu sitter vi här hemma och har precis hämtat lill sessan från dagis.. Hon vart lycklig när vi kom men ville knappt gå hem hon ville va kvar, ett gott tecken att hon gillar dagis.. :)

Eftermiddagen kommer bestå av mys, mys och åter mys... Bar umgås me min äslkling och finaste dottern.. Unsderbart...

En liten påminnelse snälla ni svara på dom 4:a frågorna nedan ang stress... Tusen tack.. :)

http://www.saturnus.se/images/produkter/espressohouselogo.gif

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0