Tuwis 2 år

Vi har fått massa förfrågningar om vad Tuwis önskar sig eller behöver i födelsedagspresent.. Och som både jag och Mogge sa att allt vi behövde eller önskade oss till henne fick vi i julklapp.. så vi önskar oss det som vi verkligen BEHÖVER och det VI VET hon kommer leka me..
Hon har så mycket saker.. Men saker till det lilla köket är väldigt uppskattat kan ja lova.. Vi önskar oss till henne hela OBH Nordica serien "barn" till henns kök, alltså.. Kaffebryggare, brödrost mixer bla.. Det RÖDA... :)
Present kort på Polarn och pyret, H&M, Lindex, kappahl för att inhandla sommar kläder... Välbehövligt..
Vi behöver ett par nya fodrade gummistövlar hennes är försmå i stl: 25, en rosa sydväst Tuwa vägrar använda luvan.. Ett måste!!!
Jeansen på bilden nedan önskar vi oss me.., ;)

Men butiken lättsam har massa olika och bra träskaer till minikök som skulle uppskattas.. Ett litet tips bara..
Av oss får hon massa saker men inget av det vi har önskat oss..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0