16.20

Nu har vi precis kommit ut från duschen..det va skönt för ja vart helt slut när ja dammsög o skura ..ja kör verkligen slut på mig själv nät ja städar ...medans ha dammsög och skura så gick mogge en promenix me tuwis så hon fick sova men han hann knappt hem så vakna hon, hon sov då alltså lite drygt 50 min..nu ska ja snart börja med maten idag blir det lätt mat, baconsås o pasta för snart kommer det folk:) för i ikväll e det ju smyckesparty här.. :) kommer bli skoj har nu fått ihop folk me..dom som kommer e : lillfia, Lindsey , Lina & theo, Tina och Kina mogges mamma..efter maten ska ha börja med mina bakelser som ha ska bjuda på..gäster som kommer till mig blir väl omhändertagna... :) nää nu ska ja leka lite mer med min dotter vi sitter i leker me hennes bondgård som hon fick i julklapp :) bye så länge

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0