70-tals fest i bilder

Här kommer bild serie som ja lovade er från gårdagen...
Klockan e nu 20.00 och ja mår fortfarande piss... :/ Hmm inte bra inte bra..


Ja & Baby hemma innan.. :D


Snygg lr inte.. Haha


Baby & Bror


Min Farbror Tommy.. :D


Bror & kusse Andreas



Marcus och Ja


Nu börjar alcoholen ta fart på Mogge iaf.. :D


Födelsedags barnet.. :D Här sjunger vi för henne...


Andreas och Kimmen


Ha Ha Ha Nino.. :D


Malin och Melis..


Ja & Malin


Present öppning..


Ha Ha Ha e detta min bror.. :D


O denna har man barn me.. hahahahhaha
Love ya...


Andreas rockar loss


Ja & Mona Dansade


Lilla Farmor


Robin och Madde


Madde & Farmor dansar.. :D

Nää det va en del bilder hoppas ni får nått gott skratt.. :D Det va en super trevlig och rolig kväll.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0