Bättre natt :)

Ja denna natt har var bättre iaf när det gäller tuwis..hon somnade ju ijpr lite på övertid men det gick ju bra..hon somnade direkt eftef ja läst en saga och släckte lampan..,sen sov hon i ca 1,5 h innan hon vakna första gången..sen vakna hon men va 20 min mellan rum i ca 40 min men sen sov hon fram tills vi gick o la oss vid halv 1...då vaknade hon till några gånger men vi hjälps åt och tar henne varannan gång och bär inte över henne till oss efter dom 4-5 gångerna så sov hon fram till klockan 6 och då bar ja över henne till oss och det e väl ok? Att hon kommer o ligger hos oss på mornarna ..:)? Bara för att tuwa sov för en gång skull så va det andra problem som hände..vid 3 inatt så åkte ja på ett nytt anfall med magen..ja fick väcka mogge så han fick hå och hämta smärtstillande men inatt tog det väldigt lång tid innan dom verkade..ja gick bo på toan ett bra tag ..men tur ja har min fina karl vid min sida ..smärtan försvann vid halv 5 hugget så då somnade jag igen.. Nu ligger vi fortfarande i sängen o kollar på ice age 3 tuwa gillar kotten ...:) men vi ska straxt palla oss upp och göra frukost!!! Måste bara säga att ja märkte igår hur mycket jsg har svullnat av all kortison jag äter, inget skoj kan ja lova!!! Ansiktet e klot runt!!!! Hoppas ja kan sluta snart men har 4 veckor kvar för tillfället så mer svullen kommer ja väl att bli... :( vad händer en lördag som denna? Pöss på er

Kommentarer
Postat av: Morbror Nicklas

Hejsan Fia, skit det där med magen. LKycka till att få Tuwa att sova i sin säng. Denna lördag kommer din morbror att stå på scen. Premiärgigg på Godsmagasinet i Flen. Flens Farliga spelar jag trummor i. Kolla in http://www.myspace.com/flensfarliga

Ha en bra dag. Kramizar på er alla.

2010-01-30 @ 09:55:21
Postat av: Anonym

Hon borde få ligga hos er.......hon verkar vara otrygg ju, eftersom hon vaknar hela tiden.

2010-01-30 @ 11:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0