Friends

Dagen började med ett rens av julen, strök till köksgardinerna och hängde upp dom, plockade ner all julbelysning och alla tomtar,, Eller alla 3 st.. hihihi På ett sett e det riktigt skönt att få ner det men endå lite tråkigt.. Jag älskar ju julen och all julbelysning.. Det e så mysigt... Men skönt och komma tillbaka till den ordentliga vardagen igen med ordning och redan.. rutiner.. Längtar massa tills skolan börjar på måndag.. Underbart...

Kl 14 idag så hade jag och mina vänner en dejt.. Vi skulle ta en fika på stan och ja bestämmde mig för att va barnfri, det händer inte allt för ofta och det kändes konstigt att va sj.. Fikade med Lina, Theo, Tina och Jenny och lilla Joline.. Vi satte oss på Gyllen Cafét på nedervåningen och det ångrade vi kan ja lova, mitt i draget så det va svin kallt vi satt me jackor på oss hela tiden.. Ja och Lina beställde lite mat en lasagne och gott och mycket mat för pengarna.. Men även kaffe för våran kaffebryggare sprack ju igår.. Så inget kaffe hemma så ja passade på.. Det vart mycket skratt, prat om allt mest barn, relationer o allt som hör till.. Det faller sig så naturligt.. hihihihi Efter 2 h på Gyllen så bestämde vi oss för att ta en kaffe till fast på ett varmt ställe så vi gick ner till Wayns coffee... Där kunde man sitta utan jacka och ja det mysigt..

Ja tror jag har världens bästa vänner.. Av dessa vänner fick ja blommor, i krya på dig,,En bukett me rosa gerberor.. Jätte fina.. :)  Jag blev såå rörd, hade kunnat gråta på fiket men ja höll tillbaka.. Tusen tack ni vet inte hur mycket ni betyder och känns så skönt att ja har er bakom mig.. Och ja hoppas ni ALLTID kommer finnas där.. Utan er blir det jobbigare..Ni e guld värda..

Ja åkte me Tina hem va väl hemma runt 17 tror ja, vart massa lek och bus me karln och Tuwis,, Vart bad och lite film mys innan sängen me.. Nu nu sitter ja här och tittar på bygglov och Mogge söver tuwis i dag...

http://picture.yatego.com/images/478e1e868d1320.0/663.jpg

 

Näää ska äta upp min gröt nu..

Ha en toppen tisadags kväll..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0