Gost Hunters

Jaha då har klockan slagit läggdax, ja somnade en timme i soffan i Mogges famn det va skönt men valna av att ja bl.a. dreggla o att Tuwis vakna och va ledsen men Mogge va där inne... Jag o mogge har nu på kvällen legat o lyssnat på debatten mellan partierna, det e ju val i höst!!! Vet ni vad ni ska rösta på? Ja har blörja lite smått o funderat o mogge o ja pratar om det imellan oss ..men tror ja vet vad ja ska rösta på iaf men det e långt kvar!!!! Tuwis har vaknat ett antal gånger men sista gången ha va inba så sover hon o har gjort ni i över 1h skönt hoppas hon sover resten av natten me...peppar peppar.. Just nu hår Gost Hunting på tv 4+ riktigt intressant och bra..otäckt oxå..vi brukar titta på det man blir lite skrämd men ändå kan man inte sluta titta,till o me mogge tycket det e lite obehagligt imellan åt..dessa avsnitt som har vart i kväll har vart riktigt kusliga..tur att ja sover med min Karl hihihi annars skulle ja nog få svårt att sova ...hihihi nää nu e pausen slut så återgå till spökena...:) godnatt !!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tyckte det skulle vara passande att köra igång en alla hjärtans dag tävling - nu kan ni vinna ett Heartbeat halsband med valfri personlig text från Dreams of pearl - http://www.muppsan.com/2010/02/vinn-ett-personligt-halsband-fran.html

2010-02-01 @ 20:15:00
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0