Lördag

En vecka sedan ja vart inlagd, känns skönt och hoppas det dröjer mååååånga veckor till innan ja behöver det igen..

Kvällen igår rusade förbi som alla andra dagar, vi kom inte i säng förens vid ca kl.2... Lagom när vi skulle lägga oss så vaknade sessan, och inte ville hon somna om.. Mogge prövade först att söva henne i sin säng sedan ja.. Ja hoppades på att hon sov så gick ut men tog inte längre än ca 10 min så hörde vi tassande.. Hon stängde sin dörr och tror hon gick ut i köket, men vart lite förvirrad och började gråta.. tog in henne till oss och där vill hon ju inte ligga hon skulle bara ha vatten.. Och shit va hon drack.. Hon va jätte törstig snuttan..Efter mycket bök och bestyr så tog Mogge henne och gick in och la sig i henne säng och dom somnade båda två..Mogge snarkade som aldrig förr..
Ja vaknade imellan åt att det va så tomt i sängen när man är van och ha nån brevid hela tiden.. Men vid 6.20 så kom han tillbaka..:) Och Tuwis me vid 8 men tack och lov så somnade hon ganska omgående igen i min famn och väckte mig vid 9.30... Skönt.. :D

Ja och Tuwis gick upp och åt frulle så fick Mogge ligga kvar och sova lite, väl behövligt kan ja tänka mig.. Men Tuwis är ju inte så tyst och vill inte att pappa ska få sova så knackar och ropar på Pappa Mogge .. :) hihiihihi

Ja som sagt lördag idag, solen lyser.. Ja ska snart ta fram damsugaren och sedan skura golvena Mogge ska få äta frulle först.. Efter det blir det en sväng till ÖB köpa tösalt och lite rengörings medel, seda Ikano köpa nått till lilla Max för i eftermiddag ska vi äntligen komma iväg till Mia & Jimmy och se deras underverk och även huset nu när det är färdigt... Vi blir bjudna på mat, inte illa va.. :) hihihi Myys och kommer bli skoj för det va så länge sedan sist...

Nää våran dag lite kort...

Vad ska ni göra idag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0