Tårarna kom fram... Och många va dom...

Dagen har bjudit på slappis, pappa, gun, ja och Tuwis gick på en husvisning idag vid 11.45,, På vårbrisvägen här i Tallboda.. Av bara nyfikenhet...  :) Det e skoj och gå på visningar och man får kött på benen för ett ev hus köp i framtiden.. Man lär sig mycket.!! Och det e skoj..
Efter visningen så åkte vi till träskäng, vi fikade och bara slappade.. Gjorde verkligen inget!!! Skönt..
Tuwa busa för fullt och kollade Emil me morfar när gun lagade mat..
Efter maten så gick pappa ett varv me Tuwis så hon fick sova lite.. Hon får bara sova 30 min nu prövar vi me se om hon sover bättre på nätterna och dom dagarna vi har testat det så har det lett till ett posetivt resultat.. Men nu e hon ju lite sjuker me.. Hon e förkyld och har sin förbannade hosta.. Inget som vill släppa ännu iaf.. :(
Pappa o gun körde hem oss till 17.30 då hoppade Mogge och Tuwis ner i badet, dom bade medans ja gjorde pankakor.. Och då åt Tuwis massa... Vi va lite slappa idag så vi åt faktiskt framför TV:n,, När vi gör det så är vi slappa.. Ja kan säga att det händer väldigt väldigt sällan.. Men det e lite mys när man har en film på hela famliljen är ny duschade och sitter i mys kläder... och bara äter tillsammans.. Tuwis gillar det skarpt kan ja lova.. Hon tycker det e myyyyys.. Och det va Tingeling som va på ännu en gång kanske den 20:e gången sedan i fredags *skämt osido* men många gånger e det nu vi har sett den men Tuttis gillar den och även ja.. :)
Vid 20.15 så gick Tuwis och jag och la oss i hennes säng och läste en godantt saga.. eller en ja fick läsa petter och hans fyra getter 4:a gånger och sedan 2 andra böcker.. Sen släckte vi lampan men hon log och höll om mig, låg och pillade mig ihåret och pilla mig i ansiktet.. Hur mysigt som helst.. Hon försökte få igång mig att prata men ja höll masken.. Pussade henne massa gånger bara imellan åt, till slut så somnade hon i min famn..

Ville igentligen inte gå ut, skulle kunna ligga och titta på henne hur länge som helt, hon  e helt underbar... SÅ mycket man älskar sina barn det är sjuk... Ja tror inte man fattar hur mycket ens barn betyder för en förens man skaffar egna... Ens barn e ens allt.. Man kan dö för dom... Det är Tuwis som gör mitt liv, utan henne i det så vad finns kvar.. Hon e mitt allt.. Älskar henne över allt på denna jord.. Min egna finaste prinsessa.... Kärleken är obeskrivlig...

Har nu precis kolla klart på alla Johan Falk filmer,, Nr 6 i ordningen idag och den sista, tyvärr.. Ja älskar verkligen dessa filmer.. Och idag kom tårarna.. Herregud vad ja grät i slutet... Det gick verkligen inte att häjda det... Det va riktigt jobbigt... Är det nån mer som har gråtit till den filmen , eller e ja ensam!! ??
SE DEN.........

http://millahoman.blogg.se/images/2009/76405_59524088.jpg

 

http://desideriaa.files.wordpress.com/2009/10/kinnaman_5_jpg_230773d.jpg

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du skriver ut slutet när man bara har sett en film och har sett fram emot alla filmerna =S inte så kul att läsa....

2010-01-18 @ 10:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0