Tisdag

Natten har vart bra, Tuwis har sovit skapligt iaf.. Kom ingåendes till oss vid 5 tiden tror ja det va, men somnade om direkt så det va inget..

Klockan ringde vid 7, Tuwis vaknade direkt och ja me för skit vad min hals va igen svullen, kunde inte prata och shit va ont det gjorde..
Men har ett virus precis så som ja hade förra hösten som höll i sig i 6 hela veckor, hoppas bara inte detta kommer hålla i sig så länge då vet ja inte vart ja tar vägen... Man kan faan inte leva ett normalt liv me hals ont... Usch!!
Så inga pussar här hemma förrens ja blir bra.. :( Stackars mig.. !! Men hellre det än att mina finaste ska bli sjuka igen..

Tuwis i dag på dagis, inga problem att lämna henne hon vinkade så glatt till oss, men idag va det viktigt att ge både mamma & pappa en kram.. Gullunge.. Ska hämta henne snart..Kl 13.. Innan dess t'nkte ja att ja skulle hinna gå ett varv me snabeldraken, så slipper ja det sedan när tuttis e hemma så kan ja ge henne all min tid..

Imorrn e det skola igen, längtar, hoppas halsen håller och inte bråkar imorgin bitta som den gjorde imorse.. Men väntar fortfarane på att min psykologi bok ska komma.. Så ja kan börja göra mina inlämningsuppgifter...
Men den kommer aldrig.. :(
Men fick iaf igår min omvårdnas bok och etik o livsfrågot eller fick o fick, köpa..!!

Imorrn börjar den nya vintern igen då, hörde ja..Usch vill ha vår nu, vill plantera blommor se alla mina vårlökar komma mina tulpaner.. Ååååå längtar!!!

Näää klockan går ska kolla om posten kommit sedan ett varv me snabeldraken innan dagis hämtning.. :)

Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0