Jobb helg

Igår va det fredag, Tuwis sov över hemma hos papap & gun... Jag och mogge hade en mys kväll tillsammans.. Vi behöver det..

Ibland tar passionen och gnistan lite pause och då behöver man en eller flera kvällar tillsammans... Jag gjorde god mat och Mogge hade köpt hem vin till kvällen.. Mys och lite annat gott me från bolaget!!
Efter maten blev vi visst fast i köket i 1,5h vi satt bara och prata och prata precis som förr.. Kändes helt underbart !!!
Sen förlyttade vi oss till v-rummet satte på en film som va skit så den blrv anstängd efter 30 min ca.. Men som vanligt dessa fåtal kvällar vi e ensamna så somnar ja, är det sjukt eller!! När man har tid och bara va me varann,, Jo då så somnade ja i Mogges famn i soffan... Det va underbart det me,, men men finns fler dagar..
Mogge fick även 10 röda rosor från mig, han blev glad.. :D Jätte fina!!

Idag blir det familje mys på högnivå, Mogge slutar nu så han kommer hem snart, ska vi äta gott, dricka gott och bara va med varann vi 3...Helt underbart.. Vi ska kolla på Sommar Krysset,,, För att Martin Stenmarck e mig,,, Jippi.. Min favvorit!!!! Älskar hans låtar, gillar honom överhuvud taget..  Och hur jäkla snygg e han inte då..... Ååååå helt underbart att titta på...  ;)
Hans låtar fick mig att må bättre då 2005, ni som känner mig vet att det va tufft för mig imellan åt och vad som hände!!!
Året 2005 va både helt underbart men oxå för jävligt!!!! Men men det är gammalt nu lever nu i dag!!!


Men ha en trevlig lördags kväll för nu ska ja byta bajblöja.. :D

http://www.rixfm.com/events/event_img/211.jpg

 

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.51161/Image/Martin_Stenmarck.jpg

 

Från Ladies Night 2009 när ja va..:P

 

 

Denna låt är en av mina bästa låtar, den har fått mig MÅ bra och verkligen kunna gå vidare på ett sätt

 

 

Lyssna o njut så förstår ni varför ja älskar denna artist

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0