Kussen dansa bal

Idag har schemat vart full späckat...Först på Dan så va vi ute i Ekängen och Mogge hjälpte pappa o gun...Ja o Tuwis buss och gick en promenix... För att hon skulle somna hen det gjorde hon inte tyvärr...till kl: 15 så skjutsade gun in mig o Tuwis till ishallen...Skulle möts upp Madde, melis, nino, farmor o farfar mfl. Kim dansade ju bal idag...Tuwis va såå snäll inne i ishallen, satt o prata o klappa händerna.. Och hon sa att hon skulle dansa och hon skulle ha en gul klänning :) Gullunge hoppas det håller i sig så ja får se min egna dotter dansa..När inmarschen började och vi såg Kim kom in så kom tårarna, ja va inte ensam..Både Madde o farmor snörvlade me mig :) Man blir ju såå stolt.. Han va ju sååååå fin... Linnea som han dansade me va jätte fin oxå ..Skit snygg svart klänning med ett vitt brett band runt midjan o en rosett bak..Skit snygga... Efter balen åkte, ja, Tuwis,Madde o farmor till trädgårn o hälsade på dom igen och kollade även rännstensgången... Hoppas dom får en fantastisk kväll.. sen åkte vi hem till Madde och gjorde mat..Vi grilla mumma:) Tuwis o Philip leker ju sååå himla bra ihop.. Tuwa följer honom hela tiden..är nyss hemkomna Tuwis somnade i bilen hem och sover nu i sin säng vi ligger i våran säng o kollar tv...Bilder från valen kommer imorgon ;) trevlig kväll/natt/// pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0