Onsdag

idag har vi som sagt vart lediga alla tre, vi vaknade vid 10... Hur skönt är inte det.. Underbart.. Jag fick till o me ligga kvar i sängen och titta på våra bästa år... Jippi...
Efter frulle vart det ett varv i spåret för hela familjen, Tuwa satt i vagnen hela varvet runt, vart tyvärr bara ett varv i dag,, Efter det varvet så började det krypa lite i benen på Tuwis... :D

Fram till vi skulle äta lunch så va vi ute och lekte, ja rensade rabatterna, roligt värre,,,

På kvällen nu så har jag och mogge haft lite mys tid, vi grillade och åt gott, druckigt lite vin och bara snackat skit.. Va så länge sedan vi bara prata om allt.. man gör inte det så ofta längre... För när Tuwis väl somnat så tittar man på tv och sedan säger nattis, eller hur? Men i dag har det inte vart nån tv.. Sååååååå skönt kan ja lova.
Nu har ja slingat håret på honom, så varför ja sitter här är för att han duschar..

Men han e klar nu så nu fortsätter mys kvällen

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0