Prinsess Bröllop

Ja idag är det den 19 Juni, och prinsess bröllop.. Även att jag inte bryr mig så himla mycket så känns det lite.. Jag är väldigt nyfiken på bröllopsklänningen, på ringen och på buketten.. Och ja ska se vigseln... Mogge tycker ja är störd.. :D Hhahaha
Hinner tyvärr inte se hela vigseln, ska åka och lämna Tuwis i ekängen till 16.00 och då börjar vigseln men kommer nog lite sen så ja ser in marchen..:D
hihih Sååå skoj.. Såg det på SVT 1 igår, och vilken klänning viktoria hade.. Shit.. När barnen gick upp och sjöng för dom fick ja en tår.. Va löjlig jag e.. Men så fort det är barn, kärlek eller sorg så kommer mina tårar.. hihihi Ja är nog kanske lite pucko.. :D Hahaha

Nu jag ha precis bokat 2 biljetter till Filmer Killers i kväll Kl. 18.00 till mig och Mogge.. Vi ska få lite egen tid ska bli skönt och välbehövligt men som vanligt kommer ja sakna ihjäl mig av våran lilla prinsessa.. Hönsmamma som man är så ringer ja flera gånger och hör att det är ok med våran underbaraste tjeja!!
Vi ska ut och äta med, vet inte riktigt vart ännu, tänkte Nangs Kitchen men vi får se... :D

Blir nog det enda inlägget för dagen för nu innan vi ska lämna sessan ska ja bara njuta av henna och busa massa, hon är i full rulle att laga mat i sitt kök.. Det va den bästa presenten hon någonsin fått, hon leker med köket varje dag hon kan hålla på i timmar..

Nähe, ska torka bordet och bädda lite sängar sedan bus på hög nivå.. ha en toppen lördag..

Pöss på er

http://www.regeringen.se/content/1/c6/14/15/46/701f5924.jpg

 

Killers




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0