Shopping

Ja idag vart det lite shopping, mindre än va ja trodde.. Vi tog bussen vid 14.33 gick in och hämtade Kims student present och den vart sååååå fin.. Vill ha en sj! hahha

När jag satt och väntade på bussen så va ja innte på FB och såg att Melis men kusse skulle in te stan med Madde och farmor så ja ringde och dom skulle till IKANO och det tänkte vi me så vi åkte dit och mötte upp dom..:D Super trevligt.. Vart en liten shopping runda med dom.. Madde handlade mest inför morgondagen... Kims student.. :D

Vi va inne på Lindex och man blir helt sjuk av alla dessa fina kläder.. Sa det att hoppas på en tjeja till nästa bebis.. ;) hihihi
Det vart ett par skorts till Tuwis och en klänning, som hon nog ska ha imorrn tror ja.. Men hittade ännu en klänning som ja vart helt kär i men vågade inte köpa den ifall mogge skulle spy.. Men nu ångrar ja att ja inte köpte den... Hmmm duma mig..
Farmor och ja gick in på H&M me, där fick Tuwis en sådan söt och fin topp av farmor,,, Tusen tack.. Hon va jätte fin i den.. :D

Sen vart det gina för mig köpte en Tunika på REAN 99:- bra köp ska ja ha på mig imorrn.. :D

Vi gick till K-rauta och mötte upp Mogge tills han slutade så vi kunde åka med hem.. :D

Dagen har vart helt toppen , och mys,, Önskar man kunde umgås oftare med farmor o farfar.. Älskar er !!!!!
Tuwa har börjat säga Mammas farmor.. :D haha Såå söt!!

Mogge vart föresten jätte fin ihåret sedan vi slingade honom igår, snyggare än snyggast.. ;)

Näähe ska väl mysa upp i babys famn..:D

Ha en mysig torsdag..

Pöss på er

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0