Söndag

Ja igår va det ju prinsessbröllop i sverige, hur fint va det inte.. Helt underbart.. Det kom tårar från min sida även att ja sa att ja skulle bojkotta bröllopet, men det gick bara inte.. Ju närmre tiden kom ju mer nyfiken vart ja på allt.. Först och främst klänningen, ringen och buketten.. Men allt annat oxå..  Tycket det oxå är så fint när fadern för fram bruden till mannen, redan där kom en tår.. Samma sak sker på vårat bröllop. Min pappa sak föra mig i altaret.. :D Även att det inte e en svensk tradition så är det såå fint tycker ja/vi..

Daniels tal va grymt fin men shit va långt 8 min, även hanns pappas tal gillade ja och tydligen resten av svenska folket..
Ja kan inte säga så mycket, dom talar för sig själva tycker ja,, Fint par, fint bröllop och fin fest.. :D

GRATTIS

Kronprinsessan Viktoria och Prins Daniel
på eran bröllopsdag
Önskar er alla lycka i framtiden..

Bild tagen från Expressen.se




Nu om nått helt annat, våran underbara fina kväll/natt tillsammans. Vi lämnade av Tuttit vid 16.00 tiden tog bussen till stan vid 17.00 gick och hämtade våran biljetter till bion som började kl: 18.00.. Självklart så började det ju regna så man va lite små fuktig när man kom in..
Det va inte så måga som skulle se bion just den tiden.. Vi va kandke ett 20:e tal personer.. Och alla satt på varann nästan,, hahha Vi såg ju filmer Killers, ja tyckte den va helt ok, fick ett par ordentliga skratt.. Men Mogge gillade den inte, han satt mest och väntade på att filmen skulle ta slut, så mer en tjejfilm än killfilm.. :D

Efter bion så gick vi upp till resturangen Nangs Kitchen, fick ett fint bord.. Beställde och jag tog nån biff med grönsker och kokosmjölk och Mogge nån kyckling.. Båda va riktigt goda,, Alltid gott där, ett ställe vi varm kan rekommendera.. :D Beställde in lite vin och öl, mycket prat mycket skratt.. Och höns mamma som ja e så va ja tvungen att ringa och kolla så Tuwis hade det bra.. :D hihih nån annan mamma som känner igen sig!??  ;)
Det vart till o me efterrätt, friterad banan och glass och den är sååååå himla god där... Efter 2h på resturangen så betalade vi och gick ut i kylan, inte känns det som 19 juni direkt kan ja lova.. Vi gick runt på stan en sväng, lite live band va det som spela, lite halv mycket folk mycket trevlig även piss väder.. :D Men vi gick vidare ner till bowlingen, tog en timme och första serien vann ja.. :D Överlycklig.. jag fick 135 p på min första serie Mogge fick 101 p... hahahha ja vart skapligt glad.. :D
men sen spårade det ut och mogge vann allt efter 4 serier med 40 p.. :D Inte skoj.. Men men hihih

Vi åkte hem med 0.33 bussen.. Vi hade en super trevlig, romantisk och underbar kväll.. Vi behövde det kan ja lova.. Man glider lite ifrån varann i vardagen.. Men fasan vad JAG ÄLSKAR DENNA MAN... Han är helt underbar och perfekt enligt mig iaf.. Och är så lycklig att vi ska gifta oss...Att han är far till mitt barn och vill ha fler barn med mig..

Idag va vi och hämtade Tuwis, va sedan en sväng på stadium i tornby och letade skor till Mogge men fanns inga sedan åkte vi en sväng till Norrköping och tittade där inne på ingelsta köpcenttrum, och shit vad trevligt det har blivit... men hittade inga skor där hella.. Och sedan åkte vi hemmåt gjorde varm smörgåstårta och nu ska ja se tv: Michael Jacksson This is it är på TV 3 får inte missa det..  Så Bye

Trevlig kväll..

Pöss på er

rest3.jpg

 

http://mammasatu.blogg.se/images/2008/bowling_pins_18510115.jpg

 

http://rsiasoco.files.wordpress.com/2009/10/michael-jackson-this-is-it-soundtrack1.jpg

The King of Pop

RIP

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0