Cirkusen igång igen

Dagen började lite stressigt,vi försov oss alla tre..Tuwa sov så gott mellan mamma o pappa ..Ja ställde klockan men stängde av den i sömnen..Då e man trött..Och om inte ens Tuwis vaknar av väckerklockan så e hon trött ..vi vaknade vid 7.45 ..Tuwis ska va på dagis 8.30 ..Men vi stressade inte så värst mycket det vi fick hoppa va att vi ( ja& Mogge) inte åt frulle me Tuwis..men hon va inget knölig imorse heller allt gick galant så vi va på dagis vid 8.45 så så mycket försent kom vi inte..Men lite stressigt vart det för oss sedan..För vi skulle i bäg vid 9.45 ja skulle på läkar besök vid 10.30..ett akut besök pga mina smärtor...Pappa skulle me, o det va skönt o ha med honom...Fick idag träffa en annan läkare pga det va en akut tid ..men han va sååå bra...lite små rolig men toppen!!Kändes verkligen att han tog det seriöst och gick in i det...möteg toc ca 45 min..han ville göra en ny endoskopi, men det e inte ja så glad över ..Så det fick ja vänta me men troligtvis måste det göras igen...:( ingeg skoj kan ja lova.. Han kände även på magen och ja va verkligen öm..Så ja ska göra ett UL så snart som möjligt..Sen fick ja även idag lämna massa blodprovet, nått special prov tog dom..han förklarade varför men svårt att uppfatta det e så mycket man ska ta in..men det kan va så att min kropp tar upp medicinen på "fel" sätt så ja kan behöva ett komleterande medicin..det skulle ta ca 2 veckor o få svar på det provet..Och så fick ja med 7 olika prover hem som ja ska ta ...Det e en cirkus..så mycket att komma ihåg o göra, men samtigt inte stressa..låter lättare sagt än gjort kan ja lova...Ska ta det lungt nu o hoppas allt blir bra snart!!! Idag har vi även vart ute hela em ..tuwis jag bakat kakor i sandlådan, vi åt mellus ute...Sååå mys..Äntligen säger ja..Nu e det vår. :) Skänker även min vänn Kim tankar som åkte in med hosta o andnöd och vart in lagd på infektion!!!! Hoppas du snart kommer hem o mår bra igen!!!!!Krya på dig gumman!!! Nu ska ja kolla klart på American Idol sedan sova... Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0