Kräksjukan?

Tuwis har hostat så enormt mycket sedan senare i em,somnade bra började hosta igen vid 23 tiden och ville inte somna om, vi tog över henne till oss vid halv tolv kr liknande...ja vaknade vid 03.30 av att ja fick en kräks på mig och Tuwus låg och bara hulka brevis mig ..Hon vart rädd o grät.. Det va bara slänga både mig o tuwis i duschen och medans vi duscha så bädda mogge rent i sängen ..gav henne hist medicin och även hennes astma medicin tror det har att göra med det fram tills nu då ändra ja det ja trodde,vi hade hunnit lägga oss i våran ren bäddade säng och höll på att somna så spyr hon igen inte lika mycket men det räcker men denna gån vart mogge träffad ,hon o ja klarade oss denna gång ..peppar peppar..så det va bara att bädda rent igen ..och nu står mogge i duschen...får se hyr denna natt slutar...är det kräksjukan lr är det hostan...så svårt och säga!!!tur att jablrjaf skolan kl:13 imorrn om ha kan gå vill säga...men vi får först o främst se hur denna natt slutar...håll tummarna att det inte e kräksjukan för ja e ju spå känslig så då åker ja garanterat på det me,medans mogge går symtom fri ur det..han har aldrig haft kräksjukan orättvist va?? Nää nu ska ja sätta i mogges täcke i nytt påslakarn så hoppas vi att det va sista gången för inatt.. Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0