Min tur.. :(

Ja så e det tyvärr, igår kväll började ja må lite illa, men tänkte inte mer på det, gick och la mig när Tuwasomnade vid 22.. Tuwa ligger ju i våran säng nu när hon e sjuk.. Hon har sådan hosta det det är sjukt.. igår kväll trodde ja flera gånger att hon skulle kräkas av hostan. För det lät så ..Stackars liten.. La henne lite högre med huvudet men där skulle hon inte ligga utan skulle bara ligga på mig...
Ja har sovit si och så inatt av att jag mått så illa, vid 04.00 tiden vart ja så trött på det så gick ut från sovrummet han knappt komma in till toan så kom både nr 1 och nr 2.... fyy faan .... Ja hatar att spy, det gör ont, smakar illa och man blir så äcklad av sig sj, eller iaf ja!!
Ja gick sedan ut och la mig på soffan för att inte störa Tuwa och mogge av mitt springande på toan..
Kl. 6 vaknade ja av att det kom en liten tjeja och villa ligga hos mig, hann knappt mysa lite me henne så va det toa besök.. Blääää säger ja bara!!

Mogge gick då upp och tog hand om Tuwis så ja fick gå in och lägga mig i sängen, somnade på 2 röda och et gjorde Mogge & Tuwis me i soffan..
Sedan dess har ja legat i sängen och ligger fortfarnde kvar, har ingen kraft och ork i kroppen..

Det e så orättvis me att Mogge alltid klarar sig från detta jäkla skit me kräksjukan, han va
lite dålig i magen en gång igår men inget annat, lite orättvist e det lr hur?

ska försöka söva lill snuttan nu..

Ha en bra dag allihoppa..

pöösar

http://flaeskdansen.files.wordpress.com/2009/02/magsjuk.jpg




Kommentarer
Postat av: Angelica

Hur har jag lyckats missa att ni är sjuka?? =(



KRYA PÅ ER MASSOR!!!

Sen när ni har blivit friska så måste jag få bjuda er på fika!

Ta hand om er.

KRAMAR

2010-03-04 @ 20:18:44
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0