Solig måndag :)

Inatt har ja sovit så skönt,även att Tuwis skrämde slag på mig i natt me samma sak som igår natt..Skrutt unge där:) När hon somnade så har ja sovit såå otroligt skönt och känner mig utvilad och det e inte ofta kan ja lova..vakna till o me innan klockan..kan bero på vädret kanske..nu e det roligt o gå upp..det. Einte svart ute när klockan ringer utan sool..hur underbart e inte det!? Medabs ja gick upp så låg mina älsklingar och sov..ja hann höra ordning mig, äta frulle till Tuwis vakna och ja hörde tv;n va på i sovrummet..och när hon hörde att ja va utanför så vart hon lycklig o öppnade dörren men ja va tvungen att göra henne lite ledsen me att ja skulle åka nu snart me bussen..Hon vart ledsen ..lilla snuttan!!! Men Jon e ju hemma me pappa lika bra som mamma... Nu sitter ja i vänta rummet på mag o tarm ska till kuratorn, ska bli skönt o prata lire igen..har lite som tynger mig...mycket har med medicinerna att göra ..allt detta kortison som ja äter ,mår dåligt av att se hur svullen jag har blivit av dom tabletterna..usch!!! Såg kort på mig från i sommras ,trodde inte sj att ja svullnad så enormt mycket men shit vilken skillnad!!!!!!nu får deg va bra med det har 3 veckor kvar på den kortison behandlingen och ja hoppas att deg dröjer väldigt länge tills ja behöver äta det igen...blääää!!! Nehe ska väl se om kuratorn kommer snart !!!! Ha en toppen dag i solen:) pöss på er

Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som har tävlat/ redan tävlar hos mig att jag nu dratt i gång en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_08.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin barnbutik! =)

2010-03-08 @ 12:32:34
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0