Tips och fina sommar kläder

Ja nu har vi vart ute och gått en promenad och Tuwa gick en bit själv men vart ganska trött snabbt så khon hamnade i vagnen och somnade snabbt..

Efter vi kom tillbaka hem efter promenixen som va uppfriskande och behövade så åkte Mogge och handla lite vad vi behövde lite panodil och lite annant så sov fortfarande Tuwis så ja ställde henne på uppfarten och tog fram en stol och satte mig och njöt av solen och fågelkvittret.. Det va helt underbart.. Och man ser hur det droppar överallt.. Hoppas att solen kommer fortsätta att va framme ett bra tag nu så all snö försvinner så vi får vår nu.... Hoppas hoppas..

Vi ska snart börja göra lite mat, innan det så har ja suttit och spanat lite på olika sidor och har hittat massa fint till mig & tuwis.. :)

Kommer bilder här:

 



 

Fina saker va, denna klänning här över tänkte ja köpa och ha på Emelie & Stefans bröllop, passar va me svarta skor och silver smycken!! :)

 

Måste oxå säga att jag e så glad, min lillasyster petra, hennes martin och deras lille son charlie ska flytta tillsammasn och till linköping,, Va och tittade på lgh igår vet inte hur det gick om dom tackade ja men det hoppas ja.. Ska bli såå skönt och ha dom nära så man kan se coh träffa dom OFTA!! Älskar er..

Skulle va skoj och Mamma och leffan oxå skulel flytta tillbaka även att ja vet att dom triv som fisken på landet och det e mysigt.. Men skulle va skönt och ha dom närmare.. Tycker vi alla.. Älskar er me..
Och speciellt nu när det e bröllop på G!!:: :D

 

 

Hahhah denna bild tog ja från min mosters sida ahha det e min mamma längs till vänster och sedan mina morstrar och min morbor.. Ni är sååå vackra.. :) Älskar er alla 4 massor!! Önskar bara att vi skulle ses oftare!!!

 

Nää nu familje mys på hög nivå...

Pöss på er

 

 


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Underbar klänning! Måste jag verkligen kika på om den finns i butik. Tack för tipset. Kram Emmy

2010-03-10 @ 20:11:41
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0