Fredag kväll... :D

Ja ha då va denna dag slut,,, Tuwa hade haft det skoj och mysig i skogen och på dagis idag,, Det va ju inte många barn där, men det trivdes hon me endå.. :D

Jag åkte hem och satte mig med skol arbetet en liten stund innan ja åkte in te stan, blev en fika med Lina och Theo och mycket skratt... Sååå underbart.. Skönt och se dig va ju länge sedan nu ju...:D Oftare hedan efter...eller hur???
Ja hittade även ett par örhängen tills imorrn och ett par strumpbyxor,, det va det ja saknade för min outfit tills imorrn.. Hoppas bara ja kommer ner "normal" ut inte som en gammal kärring, är lite nervös för det pga klänningen..
Och så är ja nervös för imorrn me, ni som känner mig vet vad...
Men det ska bli skoj och gå på bröllop , va ju några år sedan nu.. Få lite tips och ideér inför vårat, iof som ja sagt tidigare så har ja ju allt klart för mig/oss hur det ska va... :D
hihihi gud vad ja längtar til 28:e Maj 2011... Det är sjukt,, Ja vet att det kommer gå fortare än vad man tror men just nu känns det så långt kvar!!! Bara för att man har allt klart för sig...
det enda som är kvar nu och spara är pengar, men det är 1 år kvar... :D 

Sitter och tittar på Så Ska Det Låta, skit bra.. Och det va en kille i Puttes lag som break dansade och det såg Tuwis så hon gjorde ett försök sj.. hihih sååå go.. Mammas solstråle.. Shit vad han är grym... Vad han nu heter... Lägger ut klipp sedan på det han gjort bra i denna programm.. :D

Nää nu åker godiset fram... :D Ha en toppen fredag

Pöss på er

Medverkande i programmet är fr.v. David Lindgren, Putte Nelsson,  Jessica Heribertsson, Peter Settman, Nanne Grönvall, Stefan Gunnarsson  och Stefan Nykvist.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0