Mysig dag idag me.. <3

Ja idag har jag vart i skolan, två dagar denna vecka det är ovanligt.. Idag startade nya kursen Etik och Livsfrågor.. Shit, klurigt mycket begrepp och kunna men jag hoppas jag kommer klara denna kurs med.. Men ja tänker posetivt...:D Håll tummarna för det!! Fixade iaf så vi slipper ett slut prov i denna kurs.. Vi ska ha en debatt ist i olika ämnen jag fick ämnet För organdonationer ... Hmmm ska ja säga då.. Har en del att klura ut om ja säger så... Hahaha Men det ska gå bra hoppas ja..

Ja hämtade Tuwis från dagis vid 13.30, både jag och mogge.. När vi kom in satt hon på den stora madrassen på golvet med en av fröknarna och läse bok, ingen av dom märkte att vi kom in så ja satte mig på knä brevid och båda vart lite rädda.. :D hihihihi Skoj.. :D

Vi klädde på Tuwis direkt på dagis för ute lek, det vart lekparken direkt innan hem gång och mellis ute idag me, sedan lek på gården, cyckla, baka kaka, gunga ja allt vad ute lek har att erbjuda.. Sedan va vi i skogen i ca 1 h och knallade runt plockade vitsippor och, lekte me kottar, lekte me pinnar, pluppa stenar i bäcken.. :D Hihihih riktigt skoj... Så hoppas hon sover gott i natt va ute i 3 h idag och körde järnet.. :D Underbart när det är sådant väder...

Nu sitter mina hjärtan i badet, jag får varva ner lite innan ja ska söva snuttan... Imorrn är vi lediga både jag och Tuwis Mogge ska jobba eller han ska få ta truck kort imorrn.. Så Petra och Charlie kommer hit och även Fia me barn på em.. Tuwa skulle igentligen va på dagis imorrn men ja ångrade mig och behåller henne hemma och myser...

Nääähä dax att ta upp snuttan från badet missa inte tv:n ikväll.. Massa bra..

Kl: 20.00 på TV4 Äntligen Hemma
Kl: 21.00 på Kanal 5 Desperete Housewifes
kl: 22.00 på Kanal 5 Couger Town


hihih Toppen kväll...

Här kommer bilder från dagen..

Pöss på er



 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Mysigt det ser ut!! :) Finns det några härligare blommor än vitsippor nu när det är vår??



Angående organdonation...

Jag är organdonator både i syfte för att rädda liv, men även för att läkarstudenter ska få lära sig om den mänskliga kroppen genom att titta i en riktig. :)

Iochmed att det i dagens samhälle går att "återanvända" organ genom att ge det till någon annan och på så sätt rädda en människas liv - så tycker jag att man ska göra det. Tänk på så många människor man kan göra glada och lyckliga. Hur många som man kan hjälpa bara genom att donera sina organ. :)

2010-05-11 @ 23:54:01
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0