Onsdag kväll

Ja är nyss hem kommen från jobbet, fick även idag gå lite tidigare för att hinna me bussen, tusen tack!!  Tycker verkligen att det är skit skoj och jobba på Åleryd.. :D Vill verkligen inte sluta på fredag!!! Kommer bli tråkigt!!!
Idag har det vart jobb mellan 15-20.. Imorrn skulle ja jobba morgon men Mogge va tvungen att börja 7 ist för 9 imorrn och vi har ingen barnomsorg förens kl: 8.30 så ja fick byta tur och gå kväll imorrn me.. Börjar 12.30-20.00.. Mig gör det inget men skulle vart skoj och mysigt och vart hemma me Tuwis men det är som sagt sista veckan.. :/

Helgen bär det av till IKANO med Annie och Ellie vi ska på bröllops mässa, ska bli såå skoj.. Även att jag och Mogge har nästan allt klart planerat, vi vet exakt hur vi vill ha det så är det skoj och man får kanske lite mer tips och ideér, så det ser jag verkligen fram emot.. :D Och självklart ska min tärna me synd ska inte min blivande man me för han jobbar men så är det.. :(

Tuwa har ju fått sin första cyckel, och hon tycker att det är såååå skoj att cyckla och hon är stol.. Och dockan ska me såklart!!

Nää ska fortsätta kolla på Fuskbyggarna, lider så enormt med dom, gör inte ni!?? Kommer alltid tårar när ja ser detta programm, sista avsnittet ikväll hoppas det kommer en säsong 2... Hoppas Hoppas!!!!

Lite bilder:

Ha en bra kväll..

Pöss på er

 

 


Kommentarer
Postat av: Lindsey

Jättefina bilder!!

2010-05-05 @ 22:19:16
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Carro

vad fina ni är! Hoppas ni mår bra? Puss o kram

2010-05-12 @ 22:42:46
URL: http://czachrisson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0