Onsdag

Jaha då va det onsdag igen, vad veckorna springer iväg... Herregud.. Jobbade igår till 20.. Slutade igentligen 21.15 men min snälla handledare sa at ja fick gå tidigare.. :D Så ja hann hem till Desperete Housewifes.. :D Lycka!!! hihihi Knäpp man e va, att man e så beroende utab TV:n även att jag hatar att Tv:n ska va på hela tiden!!!
Vi försker iallafall göra så inte tv:n är på 24/7 för Tuwis skull, iof skulle hon älska det.. Men inte bra, inte bra!!!!

Inatt har Tuwisen verkligen sovit bra, underbart!! Hon kom in till oss någon gång inatt vi kommer inte ens ihåg när.. Vet bara att hon stod på min sida av sängen och sa, sova mamma.. :D Mysigt!!! Sedan så vakande vi allihoppa tillsammans vid 8.00 tiden.. Hur mysigt är inte det!!! ?? Underbart.. mogge fick lite panik för han börjar jobba vid 9.. :D hihi men han hann...
Tuwis och ja åt frulle tillsammans och sedan gjorde iordning oss och det vart en promenix till dagis, helt underbart väder.. Och man märker verkligen att Tuwis uppskattar solen me... :D Speciellt när man ska klä på henne för overall va hon sååå trött på.. Skönt och bara ha jeans och jacka..eller hur?

Ja sitter nu och tittar på Våra bästa år, hahah skit bra!! Sedan ska ja bädda sängarna och plocka ut diskmaskinen och seda hoppa in i duschen hinner ja så ska ja dammsuga me.. Vi får se hur långt ja hinner..

Är även klar med alla uppgifter till skolan, skönt slippa ha ångest över det..Har fått G på två av dom, dom andra har ja bara lämnat in men inte fått tillbaka..
Målet va bara G i den ena kursen för det va såå svårt men glad att ja fick G iaf, annars hade ja blivit galen!!!

Sista dagen på denna praktiken jag jobbar kväll, så imorrgon får ja umgås med min sessa hela em, och fredag slutar ja 11.45 underbart och spendera hela dagen me sessan...


Näää dax att börja så ja hinner me så mycket som möjligt!! :D


Pöss på er

Glöm inte bort att rösta på Tuwis i länken nedan!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0