Regn, Regn och åter regn

Har det gjort nått annat än att regna idag?? Inte här iaf..

Idag har vi inte gjort nått roligt direkt, först så va vi och bytte skorna ja köpte igår till Tuwa, men dom hon skulle ha som "fin" skor fanns inte i nån annan stl så då fick vi skita idom men dom andra bytte vi.. Så nu har hon iaf ett par nya sandaler.. Får leta efter några andra i nån annan butik..

Efter det så åkte vi och köpte solskydds faktor till Tuwis som hon ska ha på dagis, och efter det Maxi för stor handling och idag vart det verkligen det.. Fast även att man handlade för 1000 kr så ser inte kylen eller frysen proppfull ut.. Hmm

Sedan mellan landade vi hemma, prövade skorna åter igen, plockade upp mat varorna, försökte få i Tuwis lite mat.. Sedan drog vi igen till Blomstertorget, köpte lite blommor, men tyckte det inte fanns så homla mycket men lite iaf.. E häng petunia som va såååå fin.. :D

Jag har nyss kommit ut från Tuwis efter ja sövt henne, det gick fort idag hon va så trött, mammas snutta.. Vart mycket bus i Ekängen innan hemgång...

Jag mår inte riktigt 100 ännu, tyvärr... snorig massa, trött i kroppen, ögenen är tunga och halsen känns fortfarande genom rökt... :( Inget skoj!! Men men

Ska slappa lite nu..  Ha en bra onsdags kväll...

Pöss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0