Social Omsorg = VG

Japp torsdag idag, solen har lyst hela dagen fram tills nu..

Vi har spenderat dagen i Valla, mysigt.. Ställde bilen i gamla Linköping och gick sedan genom skogen ner till valla.. Såå mysigt!!
Vi hälsade på hästar, getterna, marsvinen, kaninerna, honor och tuppar och små små kycklingar.. Dom tyckte Tuwis va jätte skoj..
Sedan satte vi oss vid minigolfen och tog en glass... Mogge tog nyheten Marianneglass, shit vilken glass.. Mumma.. Ångrade mig att jag inte själv tog en sådan, men nästa gång.. :D


hihih Nu e vi hemma, om ca 40 så ska vi klä på oss kläderna och palla oss bort till dagis för dom har vernissage där idag.. Skoj... Så vi ska ta med oss lite fika .. Och så ska vi få titta på alla saker Tuwis har gjort.. Ska ha med mig kameran.. Man blir såååå stolt..:D Mammas & Pappas skrutta har blivit såå stor.. !! Helt otroligt vad tiden går fort..

Ikväll är det ju Anna Bergendahl som ska sjunga se om vi hinner se det, vet inte riktigt när det börjar men men!! Hoppas henne all lycka!!


PS : Fick mitt slut betyg idag i social omsorgen o det vart ett VG... Jippi

http://rodeback.blogg.se/images/2010/marianne_83947928.png

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0