Söndagen - Måndag

Ja igår hände det inte så mycket här hemma kan ja lova, varken jag eller Mogge mådde så bra..

Mogge mådde piss på morgonen medans ja mådde bra jag vet ju så väl att mitt kommer komma senare och vad tror ni hände jooo det det kom mer än vad ja hade hoppas på.. Jag och baby satt och åt pizza så kom det.. Hade beställt en mini pizza inte ens halva den fick ja i mig... Då är det illa...Bläää... Hatar att bakis..
När Tuwis kommit hem vart det lungt och sansat lite duplo och lite film...
Ja somnade visst i soffan då me, vaknade av att en prinsessa sitter brevid mig och säger,, - Vakna mamma, vakna det är morgon.. :D Sååå underbart söt..

Måndag idag, helgen har ju bara rustat, kan bero på att vi fik övervaka en sådar fint bröllop i lördags så man tappade hakan.. :D Bra jobbat alla ni som va in blandade.. Och Grattis igen Emma & Stefan!!

Idag måndag, Tuwis har sovit halva natten hos oss tror ja, märker knappt när hon kommer in längre, hon e så tyst och bara kryper upp och lägger sig imellan oss.. :D Snuttan..
Hon ville promt inte ha frulle i morse, hon va inte riktigt sig sj heller,, Hon ville inte till dagis men när vi väl kom dit så ville hon va kvar..
Men ja hämtar henne så fort ja är klar på min intervju på linköpings kommun.. Kl: 12 ska ja va där så ska snart göra iordning mig..

Ska dricka upp mitt Thé och slappa lite innan duschen väntar.. Ha en bra dag

Kom på: Nån som testat detta:

http://znogge.files.wordpress.com/2008/06/bakis.gif

 

Ja ska nog prova till nästa gång ja dricker.. Hoppas det funkar.. :D

 

Puss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0