Kyrkogården

Ja när Mogge kom hem så vart det genast iväg till Johannelund och fira Elton som blir 1 år.. Av oss fick han en fin dress grå och vit randig med musse på.. Ja gillar den , tycker den är fin.. passar honom..:D
Det vart lite fika och sedan iväg till ljungsbro och kyrkogården på Vreta kloster kyrka..
Det är ju sååå underbart fint.. Vi gick runt till alla vi vet som ligger där.. Satte ljus hos Mogges farmor och farfars grav och även på min gammel farmor o farfars grav.. Tuwis va självklart e och hon tyckte det va kallt men hon tyckte det va fint sa hon när vi va inne på kyrkogården och det har hon rätt i.. Det är såå vackert, när alla ljus lyser upp den mörka kalla kvällen.. Det är känslosammt...

Min grav ja besöker..

 

Tuwis har idag sovit en stund på dagen så vi kunde hålla henne uppe då vi skulle besöka kyrkogården och även ha lite familje mys i soffan nu på kvällen.. Men hon springer mest runt i den nya pepparkaks klänningne som ja min dumme faaan satte på henne för att hon skulle visa för Mogge, och nu får vi inte av den.. Men snart hoppas ja, men hon är otroligt söt och fin i den.. Mammas lilla pepparkaks gumma.. Kommer va sötast i lucia tåget om hon iof får gå me iår.. Men det hoppas ja verkligen!! Och hon vill verkligen det för hon sjunger på vissa jullåtar och pratar om lucia så dom övar nog för fullt..:D

 

Imorrn jobbar mogge igen och då ska vi verkligen plantera dessa tulpan lökar vi köpte för några veckor sedan, sista nu!!! Snart är det kärla i backen...:( Hoppas på fint väder imorrn me då... :D

 

Nu ska ja mysa med min familj..

 

Pöss på er

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0