Lektion 1 & 2 avklarade

Japp sitter i soffan efter min första lektion på körskolan.. Och en sak kan ja säga ja som inte är så van att köra många olika bilar.. Att BMW eller iaf inte denna disel bil va så jätte lätt att köra till en början men man kommer in idet efter ett tag..Men åå vad ja älskar våran bil att köra..:D
Lektionen gick galant, fick träna på stadkörning, parkering, start i backe, dragläge, krypkörning och till nästa gång fick ja i läxa att träna på baka runt hörn och pröva när ja kom hem och klara det galant på första försöket.. men skillnad att köra hemma och på körskola kan ja lova... :D Men skönt att jag ÄNTLIGEN är i gång.. :D Underbart!!

Mogge och Tuwis kom och hämtade upp mig och vi drog vidare mot MAXI och handling.. Och vi va inte ensammna denna gång heller.. Men handlar torsdag... Så ska inte handla på torsdagar mer... :D

När vi kom hem så slog ja in lite julklappar till sessan 3 stycken i nya julpappret med pepparkaksfigurer på.. Så sött..:D Tuwis ligger nu och sover och vi slappar.. :D

Ja ska ju upp tidigt imorrn, ska till körskolan och ha riskettan.. fråga mig inte vad det är men ett måste tydligen.. och det håller på mellan 9-12.30 och kl: 14 så börjar ja jobba till 21.45 så kommer bli en låååång dag :S men men så e det.. och sedan jobb hela helgen..

Men lördag kväll så ska vi fira lilla Charlie  som fyllde 1 år i söndags.. :D

Nehe, ska mysa med sambon..

Pöss på er

http://10585.str.se/Filer/10585/bmw-1-series_3-door_2008_1600x1200_wallpaper_03.jpg

 


Kommentarer
Postat av: maria

härligt tjejen bara att kämpa på så har du det nog snart,, kan minnas att du är bra på att köra bil hihiihih kram

2010-11-27 @ 10:58:41
URL: http://nyllat.blogg.se/
Postat av: Frida - Doula i Östergötland

Vart kör du? Linköpings trafikskola? Där tog jag mitt körkort och det är där jag gör min praktik.

2010-11-28 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0