Mammablogg gala 2011

Ja igår vart det tyvärr inget bloggande för min del.. Dagen bestod utab jobb, jobb, buss åkande och sedan barnhämtande på dagis.. Och på dagis så möttes jag utav en glad och underbar liten tjeja min lilla Tuwis.. Hade ju inte set henne sedan i onsdags morse.. tack vare att jag jobbade kväll och sedan dag.. Så dom dagarna blir lite knäppa och jag saknar sessan massor.. Och bara längtar till att dagen slutar så ja kan hämta henne från dagis..
Men jag såg henne inte så länge igår, Hon ville sova hos morfar.. Hon är ju ledig idag från dagis för pappa & gun är lediga så hon skulle endå spendera fredagen där ute.. Så det passade ju bra att hon skulle sova över..
Pratade precis me pappa och hon har sovit klockrent i natt .. Såå skönt så..:D
Men kändes lite tråkigt men bara hon har det bra så är ja nöjd. och där vet ja att hon blir bortskämd till 1000 med både kärlek och lek.. :D
Men vi ska hämta henne i em..

I em kanske vi ska åka och lämna in förslaget till vårt inbjudnigskort till bröllopet som ja har suttit och designat och gjort nu i 3 månader eller liknande.. Det är bara en inbjudningskort säger Mogge, ja men ja vill at det ska va OSS om ni förstår vad ja menar.. Och ja vill att det ska vara fint och enkelt och RÄTT så klart.. Så man kollar igenom det 100 gånger.. Men så ska ju förstasidan prytas utav mitt egen gjorda monogram..:D Kommer bli hur fint som helt och ja vet att ja kommer bli sååååå nöjd.. mogge skiter idet.. Han säger bara du e nöjd.. det är en sådan liten grej så det har ja fått ansvaret för, likaså festmenyerna..:D Inte mig emot, jag älskar´t.. :D
Men vi får se, ska ringa mogge här straxt och se om han fått tag på honom som ska trycka och höra om det är OK att vi kommer i dag.. Håll tummarna..:D

Ikväll blir det fredags mys, skönt och underbart och bara få umgås med min fina familj som jag verkligen älskar mest av allt..
Det blir god mat, kaske ett glass rött, lite snacks och mys.. Tända ljus såklart!!

Måste bara berätta lite av en sak.. Fick en kommentar att jag va välkomen på mamma blogg galan 2011, har länge velat gå på den galan.. Och nu får ja... Med min lilla blogg i bagaget!!!Och detta vart ja såååååå himla glad över.. Och tror ja verkligen ska gå me, det är i sthlm.. Men ska prata lite me mogge och så., en bra avslappnings helg innan bröllopet..:D Passar bra.. Det är 2 dagar!!
Skoj va!!! Ja är överlycklig!!!

Väntar även här idag på att få mitt betyg på första BUS uppg.. Nervöst!! Hoppas på ett bra!!!

Ha en bra fredag!!

Pöss på er

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0