Tattoo

Ja nu är både jag och Mogge sugna på att tatuera oss igen,, Jag vet inte riktigt vad ja vill ja.. Men jag har massa olika förslag i hjärnan.. Mogge vill fortsätta på sin stora tatto som sitter över revbenen där det står Tuwa.. Men han vet inte exakt vad även han har lite ideér..:D
Det är svårt.. nu har ja ju gjort den ja har velat göra sååå länge som ja målade sj.. Och den sitter ju på ryggen.. Och när ja får ett barn till så blir det samma lika fast lite mindre över en ja har idag..:D Kommer bli såå bra till slut!!!

Vill ha nån text, skulle vilja ha på underarmen men vet inte.. Skulle även vilja ha på foten, men aj aj tror ja..:D Ja är lite pipplig..:D hihihih

Men vi får se om det händer nått inte nu kanske men efter bröllopet säkert..:D

Min magen är lite lugnare nu, men den bubblar för fullt, men under toa besöken så har ja idag gjort en blomgrupp som står på bordet i köket.. Köpte ju blommorna för ett par dagar sedan han tyvärr inte hunnit plantera dom.. Men bra dag idag.. Och har även satt upp ljus slingan på framsidan och det blev såååå fint.. Julkänsla på topp.. Gillas skarp..:D

Imorrn om magen tillåter så bär det av att åter igen besöka Hallbergs guld för att beställa vigselringarna när vi va där i torsdags och skulle köpa dom så va det krångel och fel så ska dit imorrn em..:D Spännande..:D

Nehe, ska försöka natta snuttan innan Sista avsnittet av Ensam Mamma söker börjar..

Mogge va och handla förrut och köpte med sig damsugare med pepparkaks smak, har vägrar köpa dom för ja trott dom smakar blää men dom va helt ok..:D Tips..!!

Ha en bra kväll..

http://junitjejen.se/wp-content/uploads/2010/11/testat.jpg

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0