Vilken 25 års dag.. :D

Ja som sagt idag är det min 25 års dag, och det känns underbart..

Dagen började med att städa, Mogge tog med Tuwis och hämtade min present så ja fick städa och styra ifred här hemma.. och det va skönt.. Det vart verkligen stor städning.. Skrubbning överallt.. Efter det så vart det en luch med makaroner och falukorv, snabb lunch innan gästerna skulle dyka in..:D
Tuwis kom hem stolt med ett kuver och ett kort där hon själv hade skrivit sitt namn till mig.. Och sedan så fick ja ett paket.. Hade ingenaning om vad det skulle kunna vara,, Mogge vet man aldrig med, han kan hitta på vad som..:D Alltid lika skoj.. Men ja öppnade paketet och det va en kamera... ett mellan ting mellan digitalkamera och systemkamera..:D Och den är såååå fin och tar såå himla bra kort kan ja lova. men shit va inställningar så det kommer ta tid att lära sig den.. Men han är snäll min blivande man och min fina dotter..:D

Pappa, Gun och Emelie kom på em och där fick ja en jätte fin blomma, ett snö sätt, termobyxor & jacka och massa pengar.. Så nu är det körkort nästa..:D Jippi..!! Såå skönt!!
Samtidigt som dom va här så kom Mogges mamma och syster samt hans mormor & morfar.. Och av dom fick ja pengar och en låda full proppad med saker, det va skumpa, snacks, bodylotion, scrup, wasch, ljus, bök, servetter,, Ja lite av allt för fredagsmyset.. :) Tusen tack för det...:D

Så min födelsedag har vart mycket bra.. Mycket bra och underbara presenter har ja fått av alla som firat mig..:D Är såååå nöjd.. Kan inte ha haft det bättre!!!

Nu så sover Tuwis efter en dag med massa bus och nu ska ja slappna av och mysa lite med min blivande man.. Och kolla lite mer på den nya kameran..:D

Ha en bra dag...

http://www.skylarknetworks.com/blog/wp-content/uploads/2010/11/Olympus-SP-800UZ-TD1.png

Denna kamera va det ja fick..:D

Presenten från Kina b.la

Den fina blomman ja fick av Pappa, Gun o Emelie

 

Snuttis nu innan hon somnade, hon fick somna i våran säng.. mys!!

Tack för alla grattis ja har fått på facebook, sms, telefon och ni som har värt här och firat mig..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0