Vitt..

Ja idag är det helt vitt ute,, Brrr.. och min dotter envisas med att ha klänning på sig.. Men men så e det ...


Vart inte så mycket bloggande igår, ja va väldigt trött och så hade ja fullt upp hela dagen, hela eftermiddagen och hela kvällen.. Ja va ju bjuden till grannen i går på Me&i party.. Barnkläder.. Köpte ett par byxor till Tuwis..

Tänkte är det nån av er dom känner mig som skulle vilja komma på ett sådant party?
Finns det intresser?

Gör det de, så maila mig så fixar vi ihop ett party...
Men ja va ju tvungen att springa hem igen till 21.00 så ja inte missade Desperate Housewifs.. :) Kan man inte missa, eller hur? Likaså Couger Town.. Bästa!! Hahaha

Idag är det plugg för mig, fram till 16 då ja ska åka till Åleyd och skirva på alla papper, få jobb kläder och köra mitt första pass.. mellan 16-20.30.. Det är ju inget som är främmande för mig för allt är ju precis som vanligt.. bara att dom har bytt ägare från Linköpings kommun till Attendo.. Så vi får se om det är nån skillnad.. Jobbade ju där senast i sommras så kommer ihåg allt.. men kanske några nya arbetskamrater..Vad vet ja.. :)


4 dagar kvar tills ja blir 25 år, skit tycker inte det va länge sedan man fyllde 18 år.. Vart tar alla år vägen.. Och går det fortare efter 30 så kommer ja va pensionär innan ja hinner blinka.. Ha Ha ha
Så helgen är uppbokad med massa firande och gäster, så fredag kväll ska ja baka lite medans Mogge är ute och roar sig med våra fantastiska grannar.. Dom ska spela Bowling och dricka öl.. Skönt med lite egen tid och så hinner ja förberedda inför helgen.. och ska kolla på nån bra film tänkte ja efter Tuwis har somnat.. För sj så ska hon hjälpa till att baka.. :D

Nehe, ska mysa lite me sessan..

Ha en bra onsdag..

Pöss på er

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs443.snc4/50267_258131366283_5219031_n.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0