Beröm..

Ja nu är ja hemma igen efter ett pass på jobbet, 2 pass kvar innan ja slutar... Känns inte skoj kan ja lova..
Det har vart lite halv lungt och skönt arbetspass, med vissa hektiska tider.. men det är såå skoj!!! :D
Har även idag hunnit sitta lite med mitt skol arbeta så det är nästan klart nu och det känns som en lättnad, men när jag har redovisat det så släpper ännu en sten från hjärtat...:D idag fick jag även beröm av en patient att jag verkligen passar för detta jobb.. Och fick en del beröm och det känns sååå himla bra och stärker mitt självförtroende massor!!

imorrn ska ja va med på en lättare operation.. Lite skrapningar och så, vet inte ännu exakt vad ja kommer få vara med om. Så det ser ja verkligen fram emot.. :D kommer bli spänande!!

När ja lämnade sessan på dagis på fm så fick ja knappt nån puss eller kram av henne hon ville bara in och leka med sina andra kompisar som väntade på henne innanför dörranra.. Det känns jätte bra att det har vänt nu att hon vill gå till dagis, att det inte är nått gråt eller liknande längre, men samtidigt så vill ja ju ha en hejdå puss o kram.. :S Speciellt när ja inte kommer få se/träffa henne på över ett dygn.. När ja jobbar kväll och sedan dag så blir det ju att ja inte ser henne från 12.30 dagen ja jobbar kväll till 16.30 ca dagen efter när ja jobbar dag som ja nu gör imorrn..Ja saknar henne så enormt just nu men när ja kom hem så va ja inne och pussa på henne.. Och hon sover så gott.. Hoppas hon kommer in till oss i natt.. Mysigt..



Nehe, nu ska ja hoppa in i duschen och sedan i säng för klockan ringer tidigt

ha en bra kväll

Pöss på er

http://3.bp.blogspot.com/_WbwosI_qpgw/SoqGIr8koUI/AAAAAAAABWg/EBqS_qERzWc/s320/Hj%C3%A4rta+i+hj%C3%A4rta.JPG

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0