Biverkningar

Ja idag skulle ja jobba men när ja lagom skulle åka så ringer jobbet och säger att det finns inget att göra, inga patienter och städa är ju inget ja ska göra inget ja lär mig så ja fick va hemma idag, och det gjorde ju inte mig nått.. :) Men ist får ja jobba på tisdag när ja igentligen skulle va ledig men då ska ja få vara med på operation..Det kommer bli mycket skojigt ser ja verkligen fram emot!!

Jag har ju tappat hår ett bra tag men idag på morgen så vart ja rädd trodde ja hade tappat hela kalufsen, och att allt hår låg på kudden.. För så såg det ut.. Den ljusa kudden va inte så ljus längre utan mörkbrun av all mitt hår.. Ja vart livrädd.. Gick och duscha och när ja skulle borsta håret så vart borsten så full av hår så det va äckligt!!
Men kopplade ihop det till medicinen ja äter för min tarmsjukdom... Och biverkningar i sällsynta fall är håravfall och självklart ja JAG råka ut för det!!! Alla går emot mig.. Inget skoj!! Räcker det inte med att ja fått en biverkning detta med att ja inte får vara ute i solen.. Och nu detta.. Faaasan!! Så imorrn ska ja ringa läkaren och se vad han säger!! Det känns väldigt jobbigt och tungt psykiskt!!! Tyvärr..
Pappa o Gun kom hit och ja följde med Pappa och träna ist för att jobba.. Det va skönt måste ja säga även att jag är den lataste personen på denna jord, men det gick bra!!

Nu slappar vi i soffan, alla utan Tuwis hon går på högvarv, leker i garderoben..:D Snart sängen för henne, imorrn jobh mellan 14-21.45..

Ska mysa lite med min fina familj!!

Ha en bra söndag

pöss på er


http://2.bp.blogspot.com/_nGtmQM7Rdkk/R6ZFTZcUgVI/AAAAAAAACDk/cu1jmbZSrj8/s400/Tr%C3%A4nar1.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0