Fredags kväll

Ja idag har ja mått lite si och så, magen har visstas till.. :( Hoppas bara att inte att det blir värre under kvällen/natten!

Va ju och hämtade test tårtorna i em och vi åt dom när pappa o gun kom på besök och fikade..Hon är riktigt duktigt Ankan.. Dom va jätte goda.. Men har beställt ännu en test tårta med kraftig päron smak /after eight.. Tror det kommer bli ruskigt gott!!!
Bröllops tårtorna kommer bli suveräna på den stora dagen!!!! Och vad vi längtar!
Längtar tills ja blir fru Kjellberg-Behrendtz... Låter bra eller hur?

Nu är det IDOL då ska min blivande man ta med damsugaren och gå ut i garaget och damsuga ur bilen inför våran tripp till stockholm imorgon!
Upp med tuppen och planen är att vi ska vara här i från vid 9.. Så vi får hoppas på att vi e det me!
Kommer bli skoj och se vigselringarna live och även få umgås och träffa Milla.. Kommer bli en toppen dag och vädret ser lovande ut än så länge iaf!!

Ska kura ner mig i soffan under filten och kolla på IDOL..

Ha en bra kväll

Pöss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni kollat så ni får ha dubbelefternamn? hörde nämligen häromdagen att man inte fick ha det längre utan det ena sätts på samma rad som förnamnet.

2010-10-15 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0