Godmorgon söndag och allt regn

Ja söndag morgon och det bara vräker ner utanför fönstret.. :( usch såå tråkigt!!!
Men vi gick upp med ett leende iaf och käkade frulle med tända ljus.. det va såå mysigt.. Vi åt frulle tidigt så Mogge kunde äta med oss.. Och det uppskattades kan ja lova.. Utav oss alla!!

Nu har ja bäddat rent i Tuwis säng, och vi har plockat iordning så lgh är på topp nu.. Ska göra iordning oss för pappa kommer och hämtar oss så vi ska tillbringa söndagen i Ekängen,, trevligt!! Va länge sedan man va där nu!! :D
Mogge slutar 17.00 och kommer då och hämtar oss..

Imorgon måndag arbetsintervju, ser verkligen fram emot det.. Har laddat med alla mina betyg, ett personlig brev, cv och alla mina super bra referenser!!!
Såå som det känns nu kommer det gå bra..:D Håll tummarna!!
Och det som är roligt är att hon som ja ska ha mötet me är Mogges gamla handbolls tränare och min faster vännina..:D Och det visste ja inte innan ja sökte jobbet måste påpekas!!

Nehe, borsta tänder och klä sig och sätta på sig det andra ansiktet innan far kommer..

Ha en bra söndag

Pöss på er

http://vevvz.blogg.se/images/2009/ljus_50223379.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till i morgon=)

2010-10-24 @ 17:42:10
URL: http://charlottelilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0