Hemma igen!

Japp nu är ja hemma igen efter ett roligt jobba pass.. Gud vad ja älskar denna avd. alla personer är helt fantastiska.. Alla är snälla och roliga.. Kommer verkligen sakna dom när ja gör min sista vecka där nästa vecka.. Kommer kännas tungt och tråkigt att behöva lämna dom!!
Men håller tummarna för att få timmar där.. :D

Idag när vi skulle till postop. så stötte vi ihop med ett barn som va i samma ålder som min dotter.. Och hon skulle opereras.. Och ja såg hur hon kramade sin mammas hals så hårt och hade sitt gossedjur med sig.. Det gjorde så ont inom mig, när ja ser alla barn så, tänker ja på min lilla tjeja.. Ja vill jobba med barn men ibland kommer tankar upp om ja verkligen har valt rätt.,, Men oandra sidan så vill ja ju inte arbeta med så sjuka barn.. Som har ca. lr liknande.. Det gör för ont.. Vill arbeta på Neo, BAVA.. BOND som ja ska ha apu på vet ja nu att det INTE är nått för mig., har mailat min lärare och berättat att ja inte klarar av det, ja tror att ja kommer må dåligt!!  BOND är en sådan avd. man verkligen sj måste vilja arbeta på.. Det är väldigt tungt och jobbigt.. Får se om ja får byta apu plats. Håll tummarna för det!

Mogge hade ju hämtat sessa idag och hon hade vart på strålande humör, lekt för fullt ute på gården.. Det kändes väldigt bra att höra.. Iof så va hon glad när ja lämnade henne me!
Saknar henne så enormt mycket, skulle vilja gå in och väcka henne och bara krama och pussa henne.. Säga att jag älskar henne.. Men det är dumt att väcka henne, men man kan ju hoppas att hon kommer in till hos tidigt i natt!! :D

På vägen hem så började ja må lite illa, och gör det fortfarande och ja hoppas verkligen inte att det är nått,, Hoppas att det går över tills imorrn när ja ska jobba morgon imorrn..

Kolla kungarna på Tylösand.. Shit dom är ju sjuka alltså..

Ja ja ska hoppa i säng så ja orkar gå upp när klockan ringer 05.00...

Sov Gott och dröm sött

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0